Friday, December 26, 2008

Love actually



Craciunul asta am invatat cateva lucruri care au facut ca sarbatorile sa straluceasca mai mult ca niciodata. Am invatat ca vulgaritatea si mercanitilismul sunt inevitabile, dar nu trebuie sa ne invartim in jurul lor; am invatat ca oamenii pot zambi din complezenta, dar ochii unui copil iti vor oglindi intotdeauna adevaratul zambet din suflet; am invatat ca poti cumpara zeci de globuri si de cadouri, dar in si sub pom vei observa mereu acel glob sau acel cadou; am invatat ca desi auzi acelasi colind de o mie de ori acesta nu pierde niciodata, nimic din frumusetea si puritatea sa. In cele din urma am inteles ca pana si dintr-un film prost poti invata ca “love actually is everywhere.”

1 comment:

Cisu said...

Am gasit Craciunul acolo unde il lasasem de cateva zeci de ani incoace, cu brad si globuri si cantece si bucurie. Nici nu ma asteptam sa nu-l gasesc. Asta inseamna ca sunt in viata si normala. Orice alt cuvant este inutil.